FAQ

  1. W jaki sposób mamy wybrać dietę idealną dla siebie?
    W pierwszej kolejności należy ustalić jaki plan dietetyczny najbardziej Ci odpowiada. Na tym kroku należy wziąć pod uwagę swoje nietolerancje oraz ewentualne wykluczenia. Kolejnym etapem jest wybór kaloryczności. Jeżeli nie wiesz jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię skorzystaj z naszego kalkulatora kaloryczności. Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z naszym dietetykiem pod numerem telefonu 507 506 785.
  2. Jak złożyć zamówienie?
    Zamówienie możesz złożyć na naszej stronie internetowej: www.silnybyk.pl poprzez panel klienta. Pierwszym krokiem jest założenie konta oraz potwierdzenie rejestracji na Twojej poczcie. Następnie możesz bez problemu złożyć zamówienie wybierając odpowiednią dla Ciebie dietę oraz jej kaloryczność. Po wybraniu diety, wybierz dokładnie, kiedy dieta ma zostać dostarczona. Pamiętaj, im więcej podasz szczegółów na temat dostawy, tym sprawniej będziemy mogli je realizować.
  3. W jakie dni odbywa się dostawa?
    Dostawy realizujemy codziennie z wyjątkiem weekendów (zestawy na sobotę i niedzielę dostarczamy jednego dnia).
  4. Na ile dni mogę zamówić dietę?
    Dietę można zamówić już od jednego dnia.
  5. Czy dostawy są płatne?
    Dostawy są BEZPŁATNE.
  6. Skąd mam wiedzieć, czy posiłek jest przeznaczony do podgrzania, czy spożycia na zimno?
    Taką informację znajdziesz na menu, które jest dostarczane razem z Twoim zamówieniem.
  7. Czy pojemniki, w których otrzymam posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?
    Tak, wszystkie nasze pojemniki nadają się do używania w kuchenkach mikrofalowych.
  8. Czy mogę zmienić adres dostawy?
    Tak, jeżeli chcesz, abyśmy dostarczyli Twój zestaw pod inny adres niż zwykle zgłoś nam ten fakt na 2 dni robocze przed oczekiwaną przez Ciebie dostawą, do godz. 12.00. Możesz poinformować nas telefonicznie – 507 506 785, mailowo kontak@silnybyk.pl – lub na Facebooku.
  9. Dlaczego wszelkie zmiany dotyczące mojego cateringu muszę zgłaszać minimum 2 dni robocze wcześniej?
    Realizacja zamówień na catering dietetyczny to spore przedsięwzięcie logistyczne. Posiłki przygotowywane są codziennie w dniu, w którym zostają przekazane do dostawy, jednak wcześniej zamawiane są wszystkie potrzebne surowce. Aby uniknąć marnowania produktów oraz gotowych już posiłków pamiętaj o dwudniowym wyprzedzeniu w zgłaszaniu nam wszelkich zmian dotyczących dostaw lub modyfikacji Twojej diety.